En stærk og nærværende ungdomsforestilling, skabt af unges egne ord. Om at finde modet i sig selv, og om de øjeblikke, hvor vi finder ud af, hvad vi egentlig tør.
Gennem anonyme fortællinger fra lokale 8. klasser vækkes ærlige, rå og genkendelige historier til live.
Det er ikke skuespillernes stemmer, du hører, det er de unges.
En forestilling, der rammer lige dér, hvor livet mærkes. Og som minder os om, at mod ikke er noget, man har. Det er noget, man gør.
GRATIS FOR SKOLER I GULDBORGSUND KOMMUNE

